31 januari 2010

144l

Idag rensade jag som vanlig Nålgräs vid vattenbytet. Jag har ju planterat Glosso i sanden, som en övergång mellan sand till gräs, men den har inte växt så mycket på en vecka. Inte så konstigt i och för sig.
Jag har nu lagt dit stenar på ett "naturligt" sätt som jag tycker blev bra. Om de blir täckta av lite alger sedan också, så kommer det bli perfekt tror jag! Tanken är att det ska komma några skott Glosso fram mellan stenarna och sträcka sig några cm över sanden. Frågan är om de hinner växa så mycket på en vecka till, när jag byter design. Hur som helst, är jag nöjd med det här resultatet.
I samband med designbytet, så kommer jag att sälja mina Svarta Fantomtetror till första bästa person som är intresserad, så skriv en kommentar här om det skulle vara du som behöver ett nytt stim livliga fiskar =)

Inga kommentarer: