15 juli 2009

Den nya layouten!

Här har vi den nya layouten med Dragon-stones.Som ni ser är det fortfarande grumligt, men jag har hällt i EasyLife FFM och har på filtret så det bör väl vara borta imorgon hoppas jag.
Jag skulle ha hämtat ut mina plantor från Zoo Kompaniet idag, men de hade ännu inte kommit. Får väl vänta lite till då...
Jag funderar på att vinkla den lutande stenen till höger mer uppåt så att den inte pekar så mycket på de andra stenarna, vad tror ni om det?
Jag skulle egentligen vilja ha en sten som är högre än de andra i bakgrunden (till vänster) för att inte göra hardscapen så jämnhög, men det blir nog bättre när jag fått ner de växter jag vill ha.
Tyvärr verkar alla mina Amanoräkor och Körsbärsräkor ha dött under mörkläggningen på något sätt. Det luktade inte gott när jag öppnade upp karet iaf och det låg räkor överallt i och utanför karet, de verkar ha fått fnatt eller något.

Inga kommentarer: