24 juni 2009

Äntligen nytt inlägg igen! Har inte hänt mycket med karen. 144l bara står för att jag ska ha råd att köpa in nya stenar för en ny layout. Så om ni är intresserade av att köpa växter från gamla layouten så är det bara att säga till! De står fortfarande kvar i karet och växer på. Men det som nu hänt är att jag fått hem mina räkor som jag köpt från Janne/Räkmackan på RedBee. Mycket fina räkor och helt perfekt packning, kommunikation, m.m. All rekommendation till honom och om han har de räkor jag ska köpa nästa gång så kommer jag absolut köpa från honom igen! Räkorna jag fick hem är SS+ Crystal Red räkor för att få in lite nytt blod hos mina egna CR räkor.

2 kommentarer:

Peter sa...

vad ska du köpa för stenar då? Du måste ju uppdatera lite mer :) Lite bilder också! Keep up the good work!

Leonard sa...

Jag håller på och letar efter Dragonstone, men den verkar vara svår att få tag på. Kanske får beställa utomlands, men jag ska i varje fall ha tag i den =)
Har ännu inte gjort om något med kartet. Ska absolut posta bilder när jag scapat klart, behöver nog lite tips om hur jag ska placera stenarna sen också.