23 maj 2009

Ivory & mossor

Idag hämtade jag ut mina beställning från både www.snailshop.co.uk/ och www.aquamoos.de/
Packningen från båda var perfekt, det kan inte bli bättre än så. Båda svarar snabbt på mail och är trevliga, stort + till de båda!!!
Från SnailShop fick jag hem 15st små söta Äppelsnäckor, helvita, så kallade Ivory. De började röja runt i 54l akvariet direkt efter att jag släppt ner dom. Trots att de legat i en kartong under en hel vecka verkade de klarat sig mycket bra.
Och från AquaMoos hade jag beställt Mini-Pellia (till Red Moor roten i 54l), Mini-mossa (till roten i 24l), Süsswassertang (till 54l), en liten håv för räkor (som går att fälla ihop som en radioantenn och dra ut 45cm) och mineralpulver till räkorna och snäckorna.
Jag är riktigt nöjd med köpen från båda dessa affärerna, båda gav rikligt med mossa och snäckor

Inga kommentarer: