5 augusti 2008

Räkkar VB

Strax efter vattenbytet och lite mineralpulver:Mossan och Najas'en har vuxit sig till sig lite, och blivit mer fylliga. Härligt att mossan tar sig!
Räkorna mår bra och de fina Crystal räkorna har växt lite grann. De största borde nästan kunna bära rom vid den här storleken, men jag har inte sett någonting ännu...
Här kommer lite halvkassa bilder av Golden Bee räkorna:
Jag gillar nästan Crystal Red mer än Golden Bee, den vita färgen är mycket mer vit i dem och så är det väldigt läckert med den starka konstrasten mot det röda! Crystal Black skulle vara fint om de var lite högre gradering bara ;)
Egentligen är det lite synd att blanda graderingarna, man borde plocka ut de finaste, men samtidigt kan man ju inte göra sig av med resten och jag har inte annat kar de skulle kunna vara i. Jag tror jag bara plockar de allra lägsta graderingarna och låter resten vara.

Inga kommentarer: