7 november 2007

Akvarieshopen/Flodströms

Idag hämtade jag ut min lilla beställning, som kom ifrån Akvarieshopen/Flodströms. Det tog ganska lång tid för dom att få iväg beställningen, 2 veckor. Men i övrigt fungerade allt bra (iof inte så mkt mer).
Det jag köpte denna gången:
  • Hållare för 500g CO2 tub
  • Sugkoppar
  • TropicMarin NO2 & NO3 test (mitt favourit NO3 test!)
CO2 tub-hållaren är rätt bra tror jag. Då kan jag skruva fast den på utsidan av min byrå (eller väggen). Jag får se vart jag sätter den, men så nära 24l som möjligt iaf =)
Jag hade ju kunnat göra en egen av, tex PVC-rör, men jag tyckte detta skulle se snyggare ut, och så var jag lite lat ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har väntat i 4 veckor på min förskottbetalda leverans. Även försökt att få kontakt via 3 mail, utan ett endaste livstecken. Känns inte seriöst, och sista gången jag lägger några slantar där!!

Firren