29 oktober 2007

24l VB

50% VB i 24l. Jag har tagit ur stenarna och algbollarna (som nu är till salu). Jag har även försökt fånga upp mina Caridina baubalti för att sälja till en kille på Red Bee, men jag får se när jag lyckas få upp dom alla =) Dom är riktigt duktiga på att gömma sig och dom kommer inte direkt fram ofta. Anledningen till allt detta är att vi håller på att renovera lite hemma, så jag kommer byta rum, m.m. Och måste alltså 24l och 102l. 24l kommer jag starta om, så det är ingen fara. Med CO2 och Eco-Complete hade jag tänkt =) 102l "måste" jag tyvärr läga ner, det går inte att rubba från sin plats just nu, om jag inte startar om det helt, plockar isär bänken och tar ut ur rummet, så det känns väldigt jobbigt. Istället kommer jag flytta över 54l dit om en stund. Hade gärna startat ett nytt snäcklekarkar (ca 54l) senare, men får se om det alls blir av =) Det är iaf mycket snyggt och dekorativt tycker jag!! Inget foto på 24l denna gången =) Gödning: 10ml KH2PO4 0.33krm KNO3 1krm MgSO4 1ml EasyCarbo 15ml ProFito 5ml FFM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du kvar några räkor till salu? Hittade en annons du lagt in i september.

Leonard sa...

Jag har Körsbärsräkor kvar.
Jag har även en del gula räkor till salu.