29 mars 2007

CO2 upplösning

Iom att min AM Reaktor 1000 tydligen inte fungerar (vill inte lösa upp CO2:n), så kör jag nu CO2:n in genom ytterfiltret och sedan kommer alla rapar ner i AM 1000, och ändå klarar den inte att lösa upp det lilla (lite rapar från 2pbs CO2)!!! =( Jag fixade detta idag, då jag var skit-irriterad på reaktorn! Jag ska byta tillbaka den. Det känns väldigt onödigt att ha en reaktorn för 650kr bakom ett ytterfilter för att fånga upp raparna :S så antingen byter jag denna reaktorn mot en annan (om den nu skulle vara fel på den och inte på ytterfiltret), bygger en egen PET-reaktorn eller kör bara genom ytterfiltret, som jag alltid gjort innan (även om jag förlorar skitmkt gas på det). Jag kan verkligen inte förstå vad som kan vara fel med reaktorn eller ytterfiltret, så dåliga kan dom väl ändå inte vara :S Jag har nog fått måndagsexemplar av både ytterfilter och reaktor =(

Inga kommentarer: